Alla inlägg den 14 april 2017

Av Johanna - 14 april 2017 18:35

Nu har grabbarna åkt iväg till sin pappa över helgen..
Saknat dem redan men så skönt med denna återhämtning som jag får.

Albins frilla börjar ta sig. Så snart ska han klippa sig på sidorna..

Min underbara Jesper. Så otroligt vackra ögon...

Av Johanna - 14 april 2017 09:49

Blev som jag trodde med Albin under påsklovet.
Han har suttit inne hela tiden och har spelat Playstation, slarvat med maten (bara ätit frukost).
Vet inte vad jag ska göra för att motivera honom att gå ut en stund på dagen. Så hemskt att se hans utveckling gå neråt, han är så rädd att göra fel. Har pratat med läkaren om att jag tycker att Albin är deprimerad men dem svarar inte så mycket på detta.
Det enda som va positivt när Albin varit hemma är att jag har sluppit oroa mig när ett samtal ska komma från skolan.

Till Jesper då som har varit på fritids denna veckan. Det har fungerat kanon bra, som hans lärare sa "den bästa veckan på länge". Jesper har innan haft otroligt svårt när det bara är fritids men efter vad jag misstänker är hans medicinändring så kan han hantera situationer som uppstår bättre. Han har fått så mycket beröm av alla i skolan och man såg hur stolt han va när jag kom hem. Sen har dem haft ett tydligt schema med vad dem ska göra under vilka tider och dagar vilket underlättade en hel del.

Idag ska killarna hem till sin pappa och jag hade tänkt åka till min bästa vän som fyller år imorgon. Men måste hålla det öppet då Jesper är orolig inför denna helgen.

Igår var vi hos min pappa och hans fru och åt en helt fantastisk middag.
Grabbarna fick påsk ägg och eftermiddagen gick vi till vattnet där Jesper byggde båtar som skulle till Kina och fraktas på...

Nu ska jag bara få i mig mitt morgonkaffe sen blir det städning. Ska kolla ifall jag kan slänga in en tvätt också i tvättstugan..
Ha en bra dag och njut av solen.....

Ovido - Quiz & Flashcards