Direktlänk till inlägg 3 oktober 2019

Svårt att skriva

Av Johanna - 3 oktober 2019 09:33

Det har varit svårt att skriva då det varit så mycket som händer och att Astrid är lite mer krävande nu då det är tänder på G.
Men helgen starta med babysim som vanligt och denna gången fick hon prova badring, vilket hon tyckte mycket om.

Efter badet iväg med Albin på fotbollsträning och sen handla godis til honom.
På söndagen var vi hos mormor en stund och köpte med oss McDonalds till henne som hon längtat henne.
Skrev ju i förra inlägget att den tänkte skicka hem henne och i måndags hade vi en vårdplanering som avslutades snabbt då jag frågade varför man hade en då mor or själv inte ville åka hem.
Nytt möte med hennes läkare på tisdagen som sa att det är klart hon får stanna kvar på sjukhuset eftersom det hon har är en "sjukhus sjukdom".
Snacka om att min stress och mina magsmärtor försvann.
Läget för mormor är att hon får en super stark antibiotika nu i 4 veckor, sen ska dem dra igång allt kring operationen igen. Men det tar 1 eller ett par veckor efter avslutad kur då det bara finns 3 kirurger som kan denna operationen så håller tummarna att det går fort.
Ska bli så skönt när hon väl kommer hem.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 1 november 2019 16:21

Jag var ju hos läkaren i måndags efter mycket tjat om att jag ville byta läkare då hon jag hade inte lyssnade på mig. Igår ringde läkaren mig och sa att mina prover för sköldkörteln hade ändrat sig och det var bara en tidsfråga innan det visade någo...

Av Johanna - 31 oktober 2019 09:41

Igår packa vi in oss i bilen och åkte hem till pappa och Ingalill. Annika och Elsa kom också dit och dem va lika gulliga ihop som sist. Astrid va lite små gnällig och rörig i sin stackars lilla mage. Efter en ipren för att dämpa smärtan hon hade...

Av Johanna - 29 oktober 2019 21:44

I söndags var det Liverpool på TV:n och Astrid var extremt intresserad och jublade stort när dem vann, haha. I igår var jag hos läkaren på morgonen och fick träffa en riktig läkare denna gången. Fick ta en massa nya prover och ska ev behandlas f...

Av Johanna - 26 oktober 2019 20:24

Haft ett par lugna dagar för att ta igen mig lite. Men idag har vi firat älsklingen som fyller 45 år. Grattis på födelsedagen Mattias. Älskar dig så otroligt mycket och jag är så glad att jag träffa dig. Jag är glad att just du är pappa till Astr...

Av Johanna - 23 oktober 2019 13:18

Veckan som varit har kommit ikapp mig. Har mått så otroligt dåligt och känner mig väldigt nere. Det började med att vi skulle ha en rolig helg med Jesper då han fyllde 12 år i söndags. Natten till fredagen 03.30 ringer läkaren från sjukhuset och...

Ovido - Quiz & Flashcards