Alla inlägg den 5 april 2017

Av Johanna - 5 april 2017 09:29

Har inte skrivit på ett bra tag pga många olika orsaker. Jag ska berätta men inte nu då det är jobbigt.

Idag är jag hemma med Albin som har feber och huvudvärk.
Så jag passade på igår att starta ett projekt hemma (vilket jag ångrar idag)
Tanken va att jag och Jesper skulle byta rum men då Jesper säng inte kom in i mitt gamla så blir det att Albin tar Jespers säng och tvärtom. Vilket resulterat i mer jobb vilket jag inte hade räknat med så nu står det saker precis överallt...
Men det blir kanon när det väl är klart.

Blir ett kort inlägg nu men kommer skriva ett ikväll om ur situationen hemma och i skolan ser ut just nu. Kommer försöka att inte gå in på för mycket detaljer då det kan gå emot mig för mycket är igång just nu....

Ha en bra dag alla...

Ovido - Quiz & Flashcards