Alla inlägg under december 2016

Av Johanna - 3 december 2016 19:49

Då va det lördag kväll och myset är i full gång...
Dagen började med en överraskning för Jesper där vi drog iväg till Strömstad och leta pokemons. Han blev överlycklig och hoppades få se sin stora Youtube idol, Chris wippit.
Vi hittade nya pokemon men ingen Chris.
Nu sitter vi i soffan och slappar framför Tingeling..
Hoppas ni andra haft en bra lördag...

Av Johanna - 3 december 2016 08:49

Denna veckan har varit helt underbar på jobbet, älskar att gå dit, goa kollegor och jag lär mig nya saker nästan varje dag. Mitt jobb är min lilla frizon.

Hemma har varit sådär denna veckan. För Jesper har det varit kanonbra förutom att han egentligen skulle vara hos sin pappa i helgen men klarade inte av att åka dit så det va bara att ställa in alla mina planer.
Va gör man inte för att sina barn ska må bra...

Albins resurs va sjuk i torsdags så deras resulterade i att han stack hem från skolan redan kl 9 och skolan ringde mig konstant den dagen (undra om dem vet att jag jobbar? ).
Är så irriterad att dem inte kan lyssna på mig när jag informerar om hur han fungerar.
Gjorde en anmälan till skolinspektionen så vi får se hur dem reagerar. Jag förstår att dem försöker göra så mycket som möjligt men det är inte ok att skylla på dålig ekonomi.
För att det ska se bra ut från deras håll dokumenterar dem inte Albins frånvaro, men det gör jag och även alla samtal och sms från skolan.

I fredags hade den fantastiska specialpedagogen ställt in alla sina saker för att vara med Albin hela dagen. Hon försöker att få dem andra att förstå Albins behov men vågar nog inte trycka på ensam.
Vi ska ha ett akut möte 19/12 där jag kommer att säga precis vad som kommer att hända från mitt håll.
Har nån tips på vad jag kan göra mer så säg till...

Vill passa på att hälsa till mina vänner att ni är bäst som stöttar mig i allt...

Fortsättning följer......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards