Alla inlägg den 7 april 2017

Av Johanna - 7 april 2017 20:12

Nu är vi förhoppningsvis färdig kurerade, ingen feber på hela dagen.

Började med möte på soc där jag fick träffa en av våra nya handläggare. En trevlig kille som verkligen lyssnade på vad jag sa. Vi gick igenom anmälningarna som kommit in och han såg inget problem utan bara att jag ville ha hjälp med situationen.
Vi gick igenom det som är viktigast att ta upp under möter med skolan och han ville att jag skulle gå hem och fundera på vissa lösningar på problem som jag kan hjälpa till med.

Nästa besök va Bup läkaren med Jesper där vi gick igenom allt imon medicinerna, hon va väldigt duktig på att prata med Jesper. Hon kommer att skicka en remiss för ett EEG då Jesper får frånvaroattacker alldeles för ofta. Hon förklarade vad det va för nått för Jesper hans reaktion blev: ska dem plocka ut min hjärna då?!

Han inte mer än komma hem igen innan det va tandläkarbesök för Albin. Dem har skickat en remiss till tandhygienist där vi kommer att få träffa bland annat en profylax läkare som ska diskutera ifall vi ska ge Albin lugnande vid nästa besök för att underlätta för honom.

Sen på allt detta så fick jag höra om den fruktansvärda terrorattacken i Stockholm.
Alla våra tankar går till dem drabbade och deras anhöriga ???

Av Johanna - 7 april 2017 09:18

Igår kväll va Jesper inne i sitt rum och lekte när jag hörde hur han hamrade på väggen. Gick in och kolla vad han sysslade med och resultatet va detta...

Ja "Morran och tobias" är tydligen en favorit hahaha..

Nu är det snart dags för möte med soc, inte alls pigg på det men det viktigt inför mötet med skolan. Skriver mer sen

Ovido - Quiz & Flashcards