Direktlänk till inlägg 20 september 2019

Som vanligt igen..

Av Johanna - 20 september 2019 09:35

Nu är allt som vanligt igen och älskade Gustav är hemma igen. Han är mycket piggare och busar med Sixten och vill mysa hela tiden. Så himla skönt.

I onsdags var jag på BVC och träffa andra mammor och barn i en föräldragrupp. Denna gången handlade det om barnsäkerhet där vi lärde oss bla hur man ska göra om ett barn där luftvägsstopp. Vi tog en promenad dit och hem, det har ju varit så skönt väder så man får passa på.

Igår mötte jag min mamma vid tåget och köpte lite kläder till Astrid i storlek 74 så nu är vi redo ifall hon växer ur dem hon har nu.
Handlade inne på Newbie butiken i Nordstan, är ju fullkomligt livsfarligt att gå in där, dem har såååå mycket fina kläder.
Sen gick vi och tog en lunch, blev en räksallad för mig eftersom jag har ändrat min livsstil och köra lchf efter kostschema.
Är ni intresserade av att jag skriver vad jag äter varje dag så säg till så lägger jag ut recept varje dag.
Astrid var så otroligt trött när vi åkte bussen hem att hon sov i 2 timmar.

Idag ska Astrid på rehab för förhoppningsvis sista gången. Så blir en promenad innan och efter det.
Passa på och njut av vädret nu...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 1 november 2019 16:21

Jag var ju hos läkaren i måndags efter mycket tjat om att jag ville byta läkare då hon jag hade inte lyssnade på mig. Igår ringde läkaren mig och sa att mina prover för sköldkörteln hade ändrat sig och det var bara en tidsfråga innan det visade någo...

Av Johanna - 31 oktober 2019 09:41

Igår packa vi in oss i bilen och åkte hem till pappa och Ingalill. Annika och Elsa kom också dit och dem va lika gulliga ihop som sist. Astrid va lite små gnällig och rörig i sin stackars lilla mage. Efter en ipren för att dämpa smärtan hon hade...

Av Johanna - 29 oktober 2019 21:44

I söndags var det Liverpool på TV:n och Astrid var extremt intresserad och jublade stort när dem vann, haha. I igår var jag hos läkaren på morgonen och fick träffa en riktig läkare denna gången. Fick ta en massa nya prover och ska ev behandlas f...

Av Johanna - 26 oktober 2019 20:24

Haft ett par lugna dagar för att ta igen mig lite. Men idag har vi firat älsklingen som fyller 45 år. Grattis på födelsedagen Mattias. Älskar dig så otroligt mycket och jag är så glad att jag träffa dig. Jag är glad att just du är pappa till Astr...

Av Johanna - 23 oktober 2019 13:18

Veckan som varit har kommit ikapp mig. Har mått så otroligt dåligt och känner mig väldigt nere. Det började med att vi skulle ha en rolig helg med Jesper då han fyllde 12 år i söndags. Natten till fredagen 03.30 ringer läkaren från sjukhuset och...

Ovido - Quiz & Flashcards