Alla inlägg under september 2016

Av Johanna - 8 september 2016 20:39

Denna veckan har gått så himla fort och imon blir det den där underbara fredagskänslan...
Älskar den!!!

Idag lagade A mat till oss. Köttbullar, makaroner och brunsås. Mammas duktiga kille trots en extremt jobbig dag i skolan ?


I helgen åker J till sin underbara bonusfamilj och jag ska ha egentid med A. J tror att A ska på läger men vi har verkligen längtar tills denna helg bara jag och han...

Nu ligger båda killarna som klubbade sälar i sina sängar och snarkar och jag kollar på Sverige-Finland i hockey.. där Finland precis vann!

Av Johanna - 7 september 2016 18:25

Hann inte ens komma hem förrän jag fick höra att J haft en tuff dag i skolan. Men eftersom han är hemma nu sa jag att vi lägger det bakom oss imon är en ny dag..

Vi hjälptes alla åt att tända rent buren till killarnas tamråttor..
Sen under tiden jag lagade mat byggde J en koja på balkongen som jag aldrig få ha ifred...

Lär nog Händer en hel del saker innan dem kommer i säng....

Av Johanna - 6 september 2016 20:44

Detta är en början till en start av en ny blogg...
Här kommer jag skriva om det mesta som händer i mitt liv.
Min lilla familj består av A som är 10 år och J som snart blir 9 år. Båda killarna har funktionshinder och kämpar dagligen med sig själva och sin omgivning.
Jag kommer säkert att skriva, som andra tycker är, stötande inlägg men det är så min vardag ser ut och låter...
Jag älskar mina killar över allt annat och jag lär mig nya saker varje dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards