Alla inlägg den 29 oktober 2019

Av Johanna - 29 oktober 2019 21:44

I söndags var det Liverpool på TV:n och Astrid var extremt intresserad och jublade stort när dem vann, haha.

I igår var jag hos läkaren på morgonen och fick träffa en riktig läkare denna gången.
Fick ta en massa nya prover och ska ev behandlas för problem med sköldkörteln för att se om jag blir bättre. Blev även skickad till rehab som jag ska till nästa vecka för att få skenor till mina handleder då jag har problem karpaltunnelsyndrom i båda händerna. Hoppas det blir bättre så jag slipper operation.

Vi åkte även till Toyota igår och lämnade tillbaka min bil. Kändes rätt jobbigt då det har varit min trygghet i 3 år men vi har ju beställt en ny bil.
Hejdå Toyota
Hej Kia (bild kommer imorgon).

Idag vände Astrid till mage i sängen för första gången. Gick in och skulle ta upp henne då hon hade vaknat och kom in till en super lycklig unge...

Har varit på teckenspråkundervisning idag där vi hade med alla våra barn och hade både tävling och fika. Var verkligen jätte kul och efteråt hämta vi den nya bilen.
Nu ska jag snart gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen, då vi ska åka till pappa och Ingalill för en lekdejt med barnen och en go promenad..

Ovido - Quiz & Flashcards