Alla inlägg den 26 oktober 2019

Av Johanna - 26 oktober 2019 20:24

Haft ett par lugna dagar för att ta igen mig lite. Men idag har vi firat älsklingen som fyller 45 år.

Grattis på födelsedagen Mattias.
Älskar dig så otroligt mycket och jag är så glad att jag träffa dig. Jag är glad att just du är pappa till Astrid. Bättre pappa, bonuspappa och pojkvän kan man bara drömma om.
Vi är så glada att just vi har dig och jag vill leva resten av mitt liv med dig!

Detta va min present till Mattias men sen kom Albin med sin och min va bara som en piss i havet.
Älskade unge du kan verkligen få en att gråta av lycka. Att en person som bara är 13 år kan tänka på sånna här saker är helt otroligt.
Läs texten på kortet som är på bilden...

Nu ska vi mysa allihopa i soffan och kolla på film.

Ovido - Quiz & Flashcards