Alla inlägg den 17 oktober 2019

Av Johanna - 17 oktober 2019 21:11

I morgon kommer Jesper hem och det blir en riktig kalas helg då han fyller 12 år på söndag,så idg har jag förberett lite.
När Astrid sov på förmiddagen passade jag på att göra LCHF matmuffins och städa toaletten.

När Astrid vaknade gjorde vi sjukgymnastik och åt lite lunch innan det dags för henne att sova igen. Då var det dags att baka till imorgon så det finns nån efterrätt när pappa och Ingalill kommer på middag för att fira Jesper.
Blev inte helt klar innan hon vaknade så Albin fick vara barnvakt till jag var klar.
När jag gick in i Albins rum visade det sig att han hade satt på Astrid sina hörlurar och visade hur man spelade nått buss spel.

Nu ska jag snart lägga mig så jag orkar med allt imorgon. Ska försäkra städa resten av lägenheten innan Jesper kommer...

Ovido - Quiz & Flashcards