Alla inlägg den 7 maj 2017

Av Johanna - 7 maj 2017 17:46

Äntligen hittade jag alla papper så nu är det bara att lägga brevet på posten och se vad som händer...

Denna helgen har varit både bra och dålig. Igår va en kanon bra dag där jag och Jesper hände ute nästan hela dagen. Jesper gjorde efterrätt, äpplepaj med vaniljsås. Sen mös vi allihopa framför TV:n till talang och sen en film.
Idag har det inte hänt så mycket mer än är jag har tvättat. Haft en sjuk ångest idag så till och med barnen märkte det. Dem lät mig mer eller mindre dra täcket över huvudet hela förmiddagen. Älskade barn ni gör mig så otroligt glad och stolt men samtidigt gråhårig i förtid....
Nu ska vi strax slänga på en film och knö ner oss i soffan allihopa.
Imorgon är en ny vecka där förhoppningsvis en del brev kommer som jag väntar på.
Ha en bra kväll alla där ute...

Om det är något som ni undrar över va inte rädda att kommentera, jag svarar när jag orkar.

Ovido - Quiz & Flashcards