Direktlänk till inlägg 16 maj 2017

Igår hände det...

Av Johanna - 16 maj 2017 17:39

...som inte får hända.
Albin har mått så otroligt dåligt ett bra tag och igår fick han utlopp för allt han varit med om. Han har ett tag uttryckt att han inte vill leva längre för att allt är så himla jobbigt och att han inte orkar mer.
Alla insatser vi har vet om detta och igår kom droppen som fick hans bägare att rinna över.
Jag kommer inte gå in på detalj vad som hände..
Han fick ett rejält utbrott och när jag trodde att allt va lugnt så smög han ut i köket medan jag och lillebror sätt på golvet i vardagsrummet och byggde lego, hämtade en kniv och låste in sig i rummet. Så att han skulle ta självmord. Jag kunde inte komma in i rummet och det slutade med att polisen fick komma och hjälpa mig att styra upp situationen.
All tack till poliserna som kom som fick Albin på rätt sida igen...

Nu är ytterligare en boll i rullning hos socialtjänsten och nästa vecka ska dem träffa barnen på ett möte nere hos dem. Kan dem fatta nu att mina barn behöver andrum från allt som händer runt dem.
Att det ska behöva gå så här långt för att förstå att barnen och hela familjen behöver stöd och hjälp.

Idag har varit en otroligt lugn dag då Albin varit utmattad och skolan är informerade så han ska dit imorgon för att vardagen ska va så normal som möjligt.
Nu slappar vi allihopa och ska snart slänga på en film och förhoppningsvis ha en lugn kväll.
Ha de gött!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 1 november 2019 16:21

Jag var ju hos läkaren i måndags efter mycket tjat om att jag ville byta läkare då hon jag hade inte lyssnade på mig. Igår ringde läkaren mig och sa att mina prover för sköldkörteln hade ändrat sig och det var bara en tidsfråga innan det visade någo...

Av Johanna - 31 oktober 2019 09:41

Igår packa vi in oss i bilen och åkte hem till pappa och Ingalill. Annika och Elsa kom också dit och dem va lika gulliga ihop som sist. Astrid va lite små gnällig och rörig i sin stackars lilla mage. Efter en ipren för att dämpa smärtan hon hade...

Av Johanna - 29 oktober 2019 21:44

I söndags var det Liverpool på TV:n och Astrid var extremt intresserad och jublade stort när dem vann, haha. I igår var jag hos läkaren på morgonen och fick träffa en riktig läkare denna gången. Fick ta en massa nya prover och ska ev behandlas f...

Av Johanna - 26 oktober 2019 20:24

Haft ett par lugna dagar för att ta igen mig lite. Men idag har vi firat älsklingen som fyller 45 år. Grattis på födelsedagen Mattias. Älskar dig så otroligt mycket och jag är så glad att jag träffa dig. Jag är glad att just du är pappa till Astr...

Av Johanna - 23 oktober 2019 13:18

Veckan som varit har kommit ikapp mig. Har mått så otroligt dåligt och känner mig väldigt nere. Det började med att vi skulle ha en rolig helg med Jesper då han fyllde 12 år i söndags. Natten till fredagen 03.30 ringer läkaren från sjukhuset och...

Ovido - Quiz & Flashcards