Alla inlägg den 16 juni 2017

Av Johanna - 16 juni 2017 10:31

Fick ett samtal häromdagen som förhoppningsvis kommer att ändra på hela våran familj.

Min mamma ska skilja sig... länkar inte låter så bra men det kommer bli sååå skönt att äntligen få sin riktiga mamma tillbaka efter alla dessa år.
Att leva så som hon gjort är nog inte så kul, att knappt kunna träffa sina barn och barnbarn. Att vi inte kunnat hälsa på honom.
Sen att få höra att man inte är omtyckt av honom det skiter jag i för det är väldigt ömsesidigt.. hatar är ett väldigt starkt ord men på det sättet han var behandlat mig är inte ok nånstans..
Dem orden och meningarna han sagt till mig i tonåren ekar fortfarande i mitt huvud.
Klart man kan förlåta en person men när personen inte ber om ursäkt för att inget har hänt (enligt honom) så går det ju inte.
Visst jag är inte lätt att ha med att göra alla gånger heller men jag kan iallafall säga förlåt för att jag gjort fel..

Nä mamma det här kommer bli så jäkla bra, du är stark och kommer fixa detta även om det blir jobbigt i början.

Ha en bra dag i regnet alla...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards