Alla inlägg den 6 juni 2017

Av Johanna - 6 juni 2017 08:55

Har inte orkat skriva nått på ett tag. Varit mycket hela tiden så har varit så otroligt trött. När jag väl varit någorlunda pigg har jag prioriterat annat.
Barnen har efter X antal veckor börjat längta efter son pappa och jag hjälpte dem med kontakten så nu träffas dem igen. Känns så bra att se dem glada. Det är klart dem har saknat honom. Och jag skulle aldrig hindra dem att träffa honom.

Jag väntar fortfarande på att en handläggare från familjerätten ska höra av sig så vi kan gå dit och skriva under papper om ensam vårdnad.
Och nej det handlar inte om att ta bort pappan från barnen utan helt andra saker. Han har fortfarande lika mycket umgängesrätt som innan.

Mitt i allt jobbigt som händer så har jag ett härligt pirr i magen som jag inte haft på länge. Känns väldigt bra än så länge men tänker inte skriva mer om detta förrän senare.

Skriver mer ikväll för nu ska jag dränka min trötthet i kaffe haha

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards