Alla inlägg den 1 november 2019

Av Johanna - 1 november 2019 16:21

Jag var ju hos läkaren i måndags efter mycket tjat om att jag ville byta läkare då hon jag hade inte lyssnade på mig.
Igår ringde läkaren mig och sa att mina prover för sköldkörteln hade ändrat sig och det var bara en tidsfråga innan det visade något fel på dem. Så hon valde att sätta in behandling direkt och att nya prover ska tas igen om 6 veckor då jag har så tydliga symptom.
Äntligen var det nån som lyssnade på mig och tog mig på allvar.
Hon misstänkte även att det kommer bli operation på händerna längre fram. Hoppas att det dröjer ett par år iallafall.

Mormor blev som jag skrev i ett annat inlägg super dålig men är just nu ok.
Pratade med läkaren i onsdags som berättade att hennes röntgen visade att hon hade en propp i lungan som hon nu behandlas för. Hon kommer inte att skickas hem nu som dem ville först då hennes infektionsprover är alldeles för höga igen.
Lilla mormor kan dem inte bara hitta vad din infektion sitter. Nu pratade dem även om njurbäcken problem så nu blir det ännu mer prover för henne.

Skriver när jag vet mer...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards