Direktlänk till inlägg 13 september 2019

En fantastisk dag

Av Johanna - 13 september 2019 22:50

Igår var ingen bra dag alls så därför skrev jag inget.

Men idag har varit en bra dag. Dagen började med att jag åkte ner till läkaren för att lämna nya prover. Åkte hem och gav Astrid gröt innan vi gick ut på en promenad i nästan 2 timmar. Vi gick och hämtade ut paket med kläder som jag beställt och sen träffade jag en gammal kompis till mig innan vi gick hem igen.


Sen kom Jesper hem för en helg med oss, älskar när han kommer hem.

Väntade på att Mattias skulle hämta oss efter jobbet för att åka och handla. Och gissa om Jesper blev glad när han fick träffa en av sina stora Youtube idol Polski i affären och sprang ikapp och frågade om dem kunde ta en bild.

Efter middagen hade vi alla mys framför TV:n och kolladenpå Fångarna på fortet.
Nu ligger alla barnen och sover och det ska vi göra snart också då det är mycket att göra imorgon.
Ha en bra kväll/natt alla fina...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 1 november 2019 16:21

Jag var ju hos läkaren i måndags efter mycket tjat om att jag ville byta läkare då hon jag hade inte lyssnade på mig. Igår ringde läkaren mig och sa att mina prover för sköldkörteln hade ändrat sig och det var bara en tidsfråga innan det visade någo...

Av Johanna - 31 oktober 2019 09:41

Igår packa vi in oss i bilen och åkte hem till pappa och Ingalill. Annika och Elsa kom också dit och dem va lika gulliga ihop som sist. Astrid va lite små gnällig och rörig i sin stackars lilla mage. Efter en ipren för att dämpa smärtan hon hade...

Av Johanna - 29 oktober 2019 21:44

I söndags var det Liverpool på TV:n och Astrid var extremt intresserad och jublade stort när dem vann, haha. I igår var jag hos läkaren på morgonen och fick träffa en riktig läkare denna gången. Fick ta en massa nya prover och ska ev behandlas f...

Av Johanna - 26 oktober 2019 20:24

Haft ett par lugna dagar för att ta igen mig lite. Men idag har vi firat älsklingen som fyller 45 år. Grattis på födelsedagen Mattias. Älskar dig så otroligt mycket och jag är så glad att jag träffa dig. Jag är glad att just du är pappa till Astr...

Av Johanna - 23 oktober 2019 13:18

Veckan som varit har kommit ikapp mig. Har mått så otroligt dåligt och känner mig väldigt nere. Det började med att vi skulle ha en rolig helg med Jesper då han fyllde 12 år i söndags. Natten till fredagen 03.30 ringer läkaren från sjukhuset och...

Ovido - Quiz & Flashcards